Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
poszukuje kandydatów na stanowisko ds. kadr i płac
na zastępstwo
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- wykształcenie średnie,
- obywatelstwo polskie; lub obywatelstwo krajów Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia.
WYMAGANIA DODATKOWE:
- ukończony kurs kadry i płace,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- znajomość przepisów prawa: kodeks pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, biegła umiejętność obsługi komputera [m.in. WORD, EXCEL],
- mile widziana znajomość programów Płatnik, kadry, płace, pity ARISCO,
- umiejętność myślenia strategicznego i analitycznego, umiejętność właściwej hierarchizacji zadań, umiejętność dobrej organizacji pracy gotowość do podejmowania zadań dodatkowych,
- sumienność, bezstronność, postawa etyczna, samodzielność, kultura osobista.
ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU
- prowadzenie całokształtu zadań związanych ze sprawami pracowniczymi, w pełnej zgodności z obowiązującymi przepisami,
- dokumentowanie, przechowywanie, zabezpieczanie i archiwizowanie akt osobowych pracowników i innych dokumentów związanych z zatrudnieniem,
- organizowanie właściwego doboru kadry zgodnego z wymogami kwalifikacyjnymi oraz regulaminem organizacyjnym i strukturą zatrudnienia,
- rozpatrywanie, analizowanie i załatwianie formalności dotyczących urlopów, szkoleń i podróży służbowych,
- ewidencjonowanie i kontrolowanie czasu pracy, zwolnień lekarskich i absencji,
- ewidencjonowanie oraz analizowanie naruszeń porządku i dyscypliny pracy i udzielanych kar porządkowych,
- przygotowywanie i realizowanie spraw w zakresie ruchu osobowego oraz wprowadzanie odpowiednich zmian w dokumentacji kadrowej,
- przygotowywanie projektów opinii, zaświadczeń oraz udzielanie informacji o pracowniku na potrzeby wewnętrzne i instytucji zewnętrznych do tego upoważnionych,
- prowadzenie dokumentacji związanej z planowaniem, realizacją i rozliczeniem funduszu płac,
- prowadzenie spraw związanych z zarejestrowaniem, wyrejestrowaniem i zmianą danych pracowników oraz mieszkańców Domu w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych,
- prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, w tym książki wyjść, pracy w godzinach pozasłużbowych oraz równoważenia czasu pracy,
- składanie sprawozdań do GUS.
WYMAGANE DOKUMENTY:
- życiorys,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kopia dowodu osobistego,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenia,
- kopia ewentualnego dokumentu potwierdzającego orzeczenie o niepełnosprawności,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku,
- oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej i jej charakterze lub o nie prowadzeniu działalności gospodarczej,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentacji aplikacyjnej, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, na potrzeby naboru przez Komisję Rekrutacyjną, powołaną przez Dyrektora Domu,
- kopie świadectw pracy, lub zaświadczenie z aktualnego zakładu pracy,
- kopie poświadczeń o dodatkowych kwalifikacjach zawodowych (certyfikaty, uprawnienia, dyplomy, zaświadczenia),
- kopie opinii z zakładów pracy,
- w przypadku obywateli Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - posiadanie znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA STANOWISKU:
Miejsce pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, rozmowami telefonicznymi, przemieszczaniem się wewnątrz budynku. Pomieszczenie biurowe spełniające wymagania przepisów bhp, budynek parterowy.
Stanowisko pracy: Praca przy monitorze powyżej 4 godzin. Obsługa urządzeń biurowych.
WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Dokumenty należy składać do dnia 06.11.2017 r. do godziny 15:00. w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie na adres:
Dom Pomocy Społecznej
Nowe Czarnowo 66
74-105 Nowe Czarnowo
Dokumenty należy złożyć w zamkniętej podpisanej kopercie (z podaniem imienia i nazwiska kandydata na odwrocie koperty).
Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie, miejscu oraz o godzinie rozpoczęcia rozmowy kwalifikacyjnej. Złożone dokumenty są odsyłane na pisemny wniosek kandydata.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: życiorys, powinny być opatrzone klauzulą:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002 nr 101, poz. 926 z późn. zmianami) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2008 nr 223. poz. 1458 z późn. zmianami").